Zoals u in uw e-mail hebt kunnen lezen hebben we vanwege een ernstig tekort aan doktersassistenten onze service en bereikbaarheid moeten aanpassen. Dit zijn de belangrijkste wijzigingen:
- Wij zijn dagelijks van 8.00-10.15u en 14.30-15.30u direct telefonisch bereikbaar.
- Tijdens de overige uren bieden wij u de mogelijkheid teruggebeld te worden.
- De spoedlijn blijft voor levensbedreigende zaken de hele dag bereikbaar.
- Onze balie is dagelijks geopend van 8.00-10.15u en 14.00-16.30u. Onze baliemedewerksters beantwoorden geen medische vragen.
Wat kunt u doen om ons te helpen?
- Eerst op Thuisarts.nl kijken of een bezoek aan de huisarts nodig is.
- Bij binnenkomst aanmelden via de aanmeldzuil.
- Online via MijnGezondheid.net een afspraak inplannen, e-consult versturen of uitslagen bekijken.
- Herhaalrecepten via de herhaalservice van uw apotheek regelen of via MijnGezondheid.net.
Wij begrijpen dat deze veranderingen ook aanpassingen vraagt van u als patiënt. Hiervoor vragen wij uw begrip, geduld en medewerking. Ons team van baliemedewerkers, doktersassistentes, praktijkondersteuners en huisartsen doet haar uiterste best om u zo optimaal mogelijk te ondersteunen bij uw gezondheid.
De volledige nieuwsbericht leest u hier.