Bereikbaarheid tijdens de kerstvakantie
Tijdens de kerstvakantie werken wij in verband met ziekte en vakantie met minder personeel. We vragen je daarom om voor klachten die kunnen wachten, ons pas weer na de kerstvakantie te benaderen. We plannen in de vakantie geen reguliere controles of behandelingen die kunnen wachten tot na de vakantie.
Ook kan het zo zijn dat je later antwoord krijgt op jouw E-consult dan je van ons gewend bent.
Let op: Op 30 en 31 december en 2 januari zijn wij alleen geopend voor spoedeisende klachten die niet kunnen wachten tot maandag 5 januari.
Op de feestdagen 1e en 2e Kerstdag en Nieuwjaarsdag zijn wij gesloten. Voor klachten die niet kunnen wachten totdat wij weer open zijn, kunt je contact opnemen met de Huisartsen Spoedpost.
Terugblik
Met het einde van het jaar in zicht blikken we terug op het afgelopen jaar.
Personeel
Helaas hebben we dit jaar afscheid moeten nemen van meerdere medewerkers. Zo is in september Colin (POH-GGZ) vertrokken en hebben in oktober van Sara (POH-S) en Jacqueline (Balie) afscheid genomen. Per 1 januari vertrekt ook Heidi (POH-S).
We zijn blij dat Jenny, voorheen doktersassistente en spreekuurondersteuner CVRM, de opleiding tot praktijkondersteuner Somatiek gaat volgen. Ook hebben we Jacobien mogen verwelkomen achter de balie.
We zijn nog op zoek naar nieuwe mensen om ons team te versterken. Is dit iets voor jou of ken je iemand die een leuke baan zoekt? Kijk bij onze vacatures.
We hopen dat dokter Langeveld in het nieuwe jaar weer verder zal herstellen. Haar werkzaamheden blijven grotendeels nog waargenomen worden door dokter Baken en andere waarnemend huisartsen, zodat zij in rustig tempo haar werkzaamheden weer kan oppakken.
We zijn erg trots op ons team waarmee we ons ook in 2026 inzetten voor jouw gezondheid!
Digitalisering
Digitale ondersteuning is inmiddels niet meer weg te denken. Via MijnGezondheid.net kun je 24/7 jouw dossier inzien, afspraken inplannen, vragen stellen en medicijnen herhalen. Ook communiceren wij hierin de uitslagen van uw onderzoeken.
Binnenkort werken wij samen met Moet ik naar de Dokter.nl. Deze service voorziet jou 24/7 van digitaal medisch advies en helpt bij het formuleren van jouw vraag aan de dokter. Hierdoor kunnen wij je vraag sneller en beter beantwoorden.
Ook in 2026 blijft het mogelijk om via onze digitale assistente een terugbelafspraak in te plannen. Je krijgt de digitale assistente aan de telefoon als onze eigen assistenten met andere taken bezig zijn of als de wachtrij aan de telefoon oploopt. Met haar plan je een terugbelafspraak. Onze eigen assistente belt dan terug in het door jou gekozen tijdslot.
In de spreekkamer wordt gebruik gemaakt van AI spraakherkenning en samenvatting waardoor vastlegging in jouw dossier een sneller gaat. We willen je er op wijzen dat we voor een afspraak bij de huisarts 15 minuten in de agenda plannen. Daarin moet alles worden gedaan: onderzoek, eventuele verwijzingen en verslaglegging. Lukt het niet binnen deze tijd, dan vragen wij u een nieuwe vervolgafspraak te maken.
We lopen in 2026 verder mee met de digitale ontwikkelingen in de huisartsenzorg. Wij houden je hiervan op de hoogte via de website.



