Let op:
- In het geval van ernstige klachten, maakt u niet zelf een afspraak via MijnGezondheid.net, maar neemt u zo vroeg mogelijk op de dag telefonisch contact op.
- MijnGezondheid.net is alleen beschikbaar voor patiënten die ingeschreven staan in de praktijk.
Via de tegel “Afspraak maken” in MijnGezondheid.net of de MedGemak-app wordt u door middel van een vragenlijst geholpen uw vraag voor de huisarts te formuleren. We kijken dan of uw vraag geschikt is voor een afspraak op het spreekuur of dat we uw vraag digitaal of telefonisch kunnen oplossen (dit kan vaak sneller). Indien u zeker weet dat een (telefonische) afspraak op het spreekuur bij de huisarts nodig is, kunt u kiezen voor “afspraak maken voor een bekende klacht of vervolgafspraak” onderaan in het scherm. Daarmee krijgt u meteen beschikbare plekken in de agenda van de huisarts te zien.
Wij vragen u altijd voordat u een afspraak maakt, eerst zelf op Thuisarts.nl of Moetiknaardedokter.nl te kijken of een afspraak bij de huisarts echt nodig is. Zie ook: “Vragen over mijn gezondheid”
In verband met spoedgevallen op de praktijk kan het zijn dat wij u niet bellen op de door u ingeboekte tijd. Wij bellen u dan altijd dezelfde dag op een ander tijdstip alsnog.
